wtorek, 18 października 2011

Krosno

No i doczekałam się :-)
Na wakacjach, jak byłam u mamy zrobiono specjalnie dla mnie krosno. Teraz muszę się tylko w odpowiednią lampkę zaopatrzyć i do roboty!
Wiem, że nie jest to profesjonalne krosno jak wiele hafciarek ma ale i tak jestem przeszczęśliwa  bo zostało zrobione specjalnie dla MNIE!

krosno
krosno hafciarskie

krosno bok


regulacja następuje za pomocą takich śrób
krosno śruby


krosno do małych nie należy. Tu dla porównania format A4
krosno v A4


Praca rozpięta na krośnie to chyba będzie dzieło mojego życia. Wiem, porwałam się z  motyką na słońce bo nie dość, że kanwa to 18 to jeszcze skala obrazu....
Nie wiem ile lat mi to zajmie ale przed śmiercią chciałabym skończyć :-) A zrobiłam na razie tylko tyleJan do tej pory

jan wielkość

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne krosno! Teraz bardzo by mi się przydało. Robię ogromny obraz dla rodziców i na zwykłym tamborku (chociaż dużym) źle się robi bo nadmiar materiału strasznie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i dlatego krosno sprawdza się przy dużych pracach. Ja małe też wolę robić na tamborku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raju, nawet chyba nie potrafiłabym na nim haftować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.