wtorek, 18 grudnia 2012

Makowa zakładka

Była chabrowa, jest i makowa :-)
Sama nie wiem, która bardziej mi się podoba. 




 Haftowałam prawie jednocześnie. Przy makach umęczyłam się dużo mniej. Wydaje mi się, że były łatwiejsze.



Z tyłu na chabrowej wyszyłam napis.



Chabrowa poleciała już jako prezent do kogoś bardzo mi bliskiego.


Makowa, została w domu. I już służy mi bardzo dobrze.



Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze jakie pojawiły się pod zakładką z Chabrami.
Chyba same wiecie jak to motywuje do dalszej pracy.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam polne kwiatki!
    co prawda w przyrodzie wolę chabry, ale te maki mnie urzekły :) pięknie CI te maczki wyszły!
    muszę sobie takie sprawić, zwłaszcza że mam gazetkę z której pochodzą :) tylko kiedy?? ostatnio mam bardzo krucho z czasem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tychna to tylko mi tak dużo czasu zajmuje wyszywanie. Zakładeczki są super. W kolejce czekają dwie następne ale przy nich chyba poeksperymentuje z kolorowa kanwą.
      Na razie męczę się z moją damą. Może za 5 lat skończę :-)

      Usuń
  2. Wyglądają ślicznie:) Od razu się przyjemniej czyta:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, ja bym nie mogła się skupić na książce:) macałabym zakładkę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki są super, bardzo mi się podobają, ja też przymierzam się do zrobienia podobnego cudeńka,ale na razie jestem na etapie poszukiwania pomysłu.

    Pozdrawiam
    Dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie są równie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zakladeczki :)
    wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wszystkie słowa pochwały
    mi też ogromnie się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.