niedziela, 18 maja 2014

Etude de botanique - Le fuchsia

Fuksje skończyłam już wieki temu ale dopiero niedawno udało mi się zrobić jej kilka zdjęć. Jak widzicie nie jest jeszcze oprawiona bo cały czas nie trafiłam na ramkę, która by mi się podobała. ale z samego haftu jestem bardzo zadowolona.
Haftowałam na lnie obrazkowym w kolorze piaskowym, muliną DMC.









wcale się nie różnią od tych prawdziwych :-)




Powoli przymierzam się do dalszych zielników. Chyba następny będzie oset.

Dziękuje za wszystkie komentarze komentarze pod moim Panem Muchą. Czytanie ich daje takiego kopa do pracy, że szok. Mam nadzieję, że i moje skromne fuksje będą się Wam podobać.

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła fuksja!
    Moja róża też jeszcze leży nieoprawiona:) Czekam aż trafię odpowiednią ramkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta oprawa. Nie każda ramka do zielników pasuje. Ale nie tracę nadziei, że ta właściwa wpadnie mi w oko.

      Usuń
  2. Cudny hafcik !!!! Jestem zachwycona tymi zielnikami !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W zielnikach zakochana jest cała rzesza hafciarek.

      Usuń
  3. Bardzo rzadko widać akurat ten wzorek z zielnikowej serii na blogach. Powiem Ci szczerze, że wygląda świetnie! Podoba mi się tak sam wzór jak i kolorystyka! :) Oprawiaj szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie wczoraj wysadziłam do donicy fuksje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze bo to piękne kwiaty. Niech rosną bujnie.

      Usuń
  5. Przepiękny haft, ja jestem zachwycona!:)
    Miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło coś takiego usłyszeć.

      Usuń
  6. Przepiękny haft! Tak delikatnie wyszły te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zielnikowe hafty skradły moje serducho. Nie dziwię się, że się skuśiłaś. Twój haft jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności!
    Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny haft ! dziękujęzaodwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.